×

    وبلاگ

    10 رستوران برتر اسنپ‌ فود از نگاه شکموها – بخش ۱

    این لیست با توجه به نظرسنجی‌ای که در صفحه اینستاگرامم انجام شد طبقه بندی شده است و هدف از انتشار این مقاله کمک به کسانی است که به صورت مداوم از اسنپ فود استفاده می‌کنند و برای ادامه پرقدرت کارهای خود نیاز به سلامتی بالا دارند، این مقاله فاقد هر گونه تبلیغات و کارکرد رپورتاژ خبری است.

    لیست بهترین رستوران‌های فعال در اسنپ‌ فود، واقع در تهران

    رستوران‌های تهران از مهم‌ترین مراکز گردشگری پایتخت هستند. انواع مختلفی از رستوران‌های سنتی و بین ‌المللی در شهر تهران فعالیت می‌کنند.

    اخیرا بسیاری از کسب و کارها به صورت آنلاین و مجازی انجام می‌شوند و به دلیل شرایط ایجاد شده از جمله وجود کرونا برخی از افراد به رستوران‌ها نمی‌روند و یا افرادی که مشغله‌های کاری زیادی دارند وقتی برای رفتن به رستوران ندارند، با توجه به این مسائل سفارش آنلاین غذا شروع شد و اکنون اسنپ که بسیار پیشرفت کرده است زمینه‌ای برای سفارش غذا ایجاد کرده است، یعنی اسنپ فود.

    در حال حاضر تمامی رستوران‌ها با این روش پیش نمی‌روند و برخی از آنها سفارش آنلاین ندارند، اما برای ما سوال می‌شود که بین رستوران‌های فعال در اسنپ فود کدام یک از آنها بهتر است؟

    من برای جواب به این سوال، بین فالورهای صفحه‌ی اینستاگرام خودم یک نظرسنجی قرار دادم و طبق این نظرسنجی که انجام شد، رستوران‌هایی پیشنهاد شد که هم از نظر کیفیت، سرعت، قیمت و … بسیار خوب هستند.

    در ادامه با توجه به نظر کاربران این رستوران‌های اسنپ فود را به شما معرفی می‌کنم.

     

    لینک مفید: مشاوره تبلیغات و بازاریابی

     

    رستوران پرو کالری:

    رستوران پرو کالری دو شعبه در شهرک غرب و سعادت آباد دارد.

    شعبه سعادت آباد این رستوران در تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار سرو شرقی، خیابان بهزاد، پلاک 16 واقع شده است و شعبه دیگر آن در تهران، شهرک غرب، گلستان جنوبی، نبش 1، پلاک 12 قرار دارد. شما می‌توانید از طریق اسنپ فود از این رستوران به راحتی خرید کنید.

    وعده‌های غذایی این رستوران به این صورت می‌باشد: وعده‌های اصلی صبحانه نهار و شام، میان وعده، انواع آبمیوه و نوشیدنی سرد و بستنی، غذاهای سنتی و فست فود.

    ارسال غذای این رستوران در محدوده‌ی خودش است.

    ساعت سرویس دهی این رستورا از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 11:30 تا 16:00 و 16:00 تا 23:00 می‌باشد و روزهای جمعه از ساعت 11:30 تا 17:00 سرویس دهی دارند.

    با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان داده‌اند می‌توان گفت این رستوران یکی از غذاخوری‌های خوب این منطقه است.

    طبق گفته‌ی کاربران این رستوران دارای غذاهای با کیفیت و با تنوع بسیار زیاد می‌باشد و شما با توجه به رژیم غذایی خود می‌توانید غذایی با کالری مورد نظر سفارش دهید، یکی از مشکلات این رستوران ارسال غذای آن است که کمی زمان بر است.

    برخی از نظرات افراد:

    • ممنون از کیفیت و غذای عین تصویر درج شده.
    • غذای رستوران عالی هست ولی خیلی زمان میبره تا برسه.
    • پروکالری بهترینه و به نظرم حتی رقیب هم نداره. من همیشه راضی‌ام.
    • خوش مزه و مطبوع با کالری کنترل شده است. راضی بودم.
    • خیلی خیلی خوب بود برام و حتما پیشنهاد میشه که برای اولین بار سر بزنین.
    • راستش با نهایت خرسندی باید بگم تنها انتخاب من پروکالری بود چون به شدت رژیمی و در عین حال بینهایت خوش طعم و تازه طبخ شد پوره سیب زمینی بسیار خوش طعم، تازه و رایحه ناب سبزیجات هم همیشه تازه‌اس خوشحالم که هستین.

    رستوران قیمه قورمه:

    رستوران قیمه در تهران یک شعبه دارد که در میدان هفت تیر، جنب هتل مروارید، کوچه شاهد، پلاک 1/2 ، قیمه قورمه (میدان هفت تیر) قرار دارد. این رستوران نیز در اسنپ فود فعال است و سفارش غذای آنلاین می‌گیرد.

    این رستوران دارای وعده‌های غذایی برای وعده‌های اصلی صبحانه، نهار و شام است و شما می‌توانید انواع خورشت، سالاد، پیش غذا، نوشیدنی و محصولات خانگی را سفارش دهید.

    محبوب‌ترین غذاهای این رستوران خورشت قیمه و قورمه سبزی می‌باشد.

    محدوده‌ی ارسال غذای این رستوران به این مکان‌ها می‌باشد: هفت تیر، کریمخان، بهار، ایرانشهر، طالقانی، سپاه، پل چوبی، انقلاب، شریعتی، خواجه نظام، دماوند، امام حسین، دروازه شمیران، لاله زار، فردوسی، حافظ، ولیعصر، کشاورز، فاطمی، فتحی شقاقی، مطهری، باغ صبا، شریعتی، سهروردی، بهشتی، عباس آباد، یوسف آباد، وزرا، آرژانتین، خرمشهر، تهرانپارس؛ حکیمیه؛ زعفرانیه؛ قیطریه؛ ولنجک؛ شهرک غرب؛ سعادت آباد؛ پونک؛ کاشانی؛ شهرزیبا؛ بازار؛ مولوی؛ شوش؛ تجریش؛ مرزداران؛ گیشا؛ ستارخان؛ امیرآباد؛ یوسف آباد؛ آریاشهر؛ ازگل؛ نیاوران؛ اختیاریه؛ منظریه؛ دولت؛ پاسداران؛ هروی؛ مجیدیه؛ وحیدیه؛ فردوس؛ نظام آباد؛ بریانک؛ افسریه؛ آپادانا؛ دبستان؛ دروس؛ الهیه؛ محمودیه؛ جنت آباد؛ تهرانسر؛ آجودانیه.

    ساعات سرویس دهی این رستوران در تمامی روزهای هفته از ساعت 07:30 تا 10:30 و 11:30 تا 22:30 می‌باشد.

    سطح قیمت این آشپزخانه به نسبت دیگر کترینگ‌ها بالاست اما برای این کار دلیلی دارند و آن این است که غذاها را در ظروف روحی برایتان ارسال می‌کنند که هر قابلمه هم در یک بقچه گل گلی پیچیده می‌شود و ظرف برای شما به یادگار می‌ماند. این ایده و همچنین غذای با کیفیت این رستوران مشتریان زیادی را جذب کرده است.

    برخی از نظرات افراد:

    • قیمه قورمه تهیه غذایی که اگر هوس کردید از بیرون خورشت قیمه یا قورمه سبزی بگیرید، می تونه پیشنهاد جذابی باشه. اخرین بار که از قیمه قورمه غذا گرفتیم، کیفیت غذاهاش خوب بود و حجمش هم واقعا کافی و مناسب بود،خودم قورمه اش رو امتحان کردم که طعم و بوش رو دوست داشتم. قیمتش از یک سری تهیه غذاها گرونتره ولی کیفیت غذاش واقعا خوبه و غذا رو داخل یک ظرف روحی که دورش پارچه گل گلی پیچیده شده تحویل می گیرید که کلی حس خوب داره.
    • در قیمه قورمه از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود.
    • قیمه قورمه خیلی ایده خوبی بوده واسه ارسال غذا. هم ظاهر غذا خونگیه و هم طعمش. اون پارچه گل گلی که دور قابلمه بود برای من یک حس نوستالوژیک داشت. این رستوران فقط 4 نوع غذای اصلی دارن ( قورمه سبزی، قیمه بادمجان، قیمه سیب زمینی و زرشک پلو مرغ) که همشون هم داخل یک ظرف ارسال میشه و برنج و خورشت جدا نیست.

    فست فود سوپر استار:

    رستوران سوپر استار چهار شعبه در اکتابان، کوروش، شریعتی و پارک وی دارد.

    آدرس شعبه‌ی اکتابان این رستوران در اکباتان، فاز 2، بلوک 9، مجتمع تجاری گل‌های شمالی، پلاک 117 قرار دارد، شعبه‌ی کوروش آن در اتوبان ستاری، بعد از بلوار فردوس، نبش خیابان پیامبر، پاساژ کوروش، طبقه دوم، پلاک 1 می‌باشد، همچنین شعبه‌ی شریعتی آن واقع در شریعتی، نبش ظفر، جنب بانک ملت، نبش بن بست افضل است و شعبه‌ی دیگر آن یعنی شعبه‌ی پارک وی در ولیعصر، سر چهارراه پارک وی قرار واقع شده است. این رستوران نیز با تمامی شعبه‌های خود در اسنپ فود فعال است و سفارش غذای آنلاین می‌پذیرد.

    سوپر استار از فست فودهای خوب تهران می‌باشد که شعبه اصلی آن در خیابان ولیعصر قرار دارد. این شعبه که بزرگ‌ترین شعبه این فست فود نیز می‌باشد، دارای دو قسمت مجزا می‌باشد که یکی برای سفارش مرغ سوخاری و ساندویچ‌های مرغ و دیگری برای سفارش برگرها می‌باشد.

    خدمات این فست فود به این صورت می‌باشد: فست فود، پیتزا، ساندویچ، پیش غذا، سوخاری، صبحانه.

    ساعات کاری این فست فود از ساعت 00:00 تا 00:30 و 11:00 تا 23:59 است.

    برخی از نظرات افراد:

    • رستوران سوپر استار از خیلی وقت پیش بوده و من از قدیم به این رستوران می‌رفتم و الان هم میرم و کیفیتش مثل همون قدیم هنوز خوبه.
    • این فست فود یکی از قدیمیای رستوران‌های زنجیره‌ای هست که هنوزم پا برجاس و اولین چیزی که به چشم میاد فضای مناسبشه.
    • عالی و داغ به دستم رسید وخیلی خوشمزه بود مرسی ازتون.

    رستوران شاندیز (جردن):

    رستوران شاندیز (جردن) در بلوار آفریقا، بلوار صبا، کوچه ایرج، پلاک 21 واقع شده است. این مکان تنها شعبه‌ی اصلی رستورا شاندیز در تهران است.

    رستوران شاندیز جردن یک رستوران بین‌ المللی است که همیشه میزبان بسیاری از مهمانان داخلی و خارجی بوده است. این رستوران مکانی مناسب برای برگزاری مراسم‌ها، مذاکرات تجاری و مهمانی‌های شما می‌باشد. همچنین رستوران شاندیز جردن یک رستوران زیبا با فضا و دکوراسیونی شگفت‌انگیز است.

    این رستوران در کنار وعده‌های اصلی، انواع سالاد و پیش غذا، پیش غذای ایرانی را سرو می‌کند.

    محدوده‌ی ارسال غذای این رستوران به جردن، آفریقا، ظفر، ملاصدرا، ونک، محمودیه، الهیه، فرشته، پارک وی، درکه، چیذر، قیطریه، اختیاریه، دولت، کاوه، دیباجی، پاسداران، اوین، ولنجک، تجریش، گاندی، توانیر، کردستان، آرژانتین، وزرا، بخارست، یوسف آباد، شریعتی، دزاشیب، بهشتی، زعفرانیه، سعادت آباد می‌باشد.

    ساعت کاری این رستوران در تمامی روزهای هفته از ساعت 11:45 تا 15:45 و 19:00 تا 22:45 می‌باشد.

    برخی از نظرات کاربران:

    • هم سریع رسید و هم خوشمزه بود دمتون گرم.
    • عالی بود ممنون ازشون نان تازه و برنج عالی.
    • رستوران ورودی زیبایی دارد و به محض ورود کارکنان با برخورد بسیار مناسب برای میزی شما را راهنمایی می‌کنند.
    • از لحاظ خدمات دهی عالی بود، در عرض ده دیقه غذای ما آماده بود، از لحاظ کیفیت و طعم خوب بود و حجم غذا زیاد بود، فضای شیک و آرومی داشت.
    • بیشتر از ده ساله که مشتری پروپاقرص رستوران شاندیز جردنم و حداقل ماهی دوبار یا بصورت حضور در رستوران و یا سفارش تلفنی مهمان غذای بی نظیر اون هستم.

    رستوران اوریگامی:

    کافه رستوران اوریگامی در میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری، نبش خیابان ناز آفرین قرار دارد و این تنها شعبه‌ی اصلی این کافه رستوران می‌باشد.

    این کافه رستوران یک مکان زیبا و چشم نواز همراه با گل آرایی مدرن و زیبا می‌باشد و از تمام غذاها برای تمام سلیقه‌ها استفاده می‌کند. سرو غذا در اوریگامی یک آثار هنری لذت بخش است، تیم حرفه‌ای با دیزاین زیبا و رنگارنگ، دورچین‌های بسیار شیک و لاکچری و منویی کاملا متفاوت، ترکیبی از زیبایی‌های هنری بصری و طعم و مزه عالی و فراموش نشدنی را به مشتریان خود هدیه می‌کنند.

    لیست منوی این رستوران از انوع فست‌ فود، پیتزا، صبحانه، برگر تشکیل شده است و شما می‌توانید انواع ساندویچ، پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی، برگر، پاستا، سوپ، سالاد، پیش غذا و نوشیدنی‌ها را سفارش دهید.

    ساعت کاری این رستوران در تمام روزهای هفته از ساعت 08:00 صبح تا 23:30 شب می‌باشد.

    و در آخر نظرات کاربران:

    • غذا خیلی زود بدستم رسید! عطر خیلی خوبی داشت و طعم مناسب داشت.
    • خود پیتزا عالی. از وقتی امتحانش کردم انتخاب ثابت پیتزام همین جاست و همین مدل پیتزا. فقط قیمتا بالا رفته ولی بازم ترجیح میدم کیفیت خوب باشه تا اینکه به خاطر هزینه کیفیت رو کم کنن.
    • جزو بهترین‌ها از هر لحاظ. از اوریگامی غذا اوردر بدین، بعدش کمتر جایی شاید بتونه نظرتونو تامین کنه، چه از لحاظ بسته بندی و چه کیفیت و مزه غذا. امیدوارم همینطور ناب بمونه و ما بتونیم لذت ببریم از غذاهای خوبشون.

    فست فود شیلا:

    فست فود شیلا یکی از بهترین فست فودی‌های تهران می‌باشد که در حال حاضر 25 شعبه در قسمت‌های مختلف تهران  دارد.

    شعبه مطهری: خیابان ولیعصر، تقاطع مطهری و فتحی شقاقی، زیر برج بلورین

    شعبه چهارراه ولیعصر: خیابان انقلاب، چهار راه ولیعصر، ضلع شمال غربی

    شعبه اشرفی اصفهانی: پایین‌تر از پل همت، پاساژ تیراژه، پلاک 166

    شعبه دولت: خیابان دکتر شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، بین کوچه نامدار و معتقد، پلاک 457

    شعبه تجریش: تجریش، ضلع شمال شرقی، پلاک 115

    شعبه نیاوران: خیابان نیاوران، خیابان جماران، مجتمع فروش جم سنتر، فودکورت مجتمع، طبقه 2

    شعبه شهرک غرب: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بیشتر از بلوار دریا، نبش ساختمان صدف، پلاک 2

    شعبه آرژانتین: میدان آرژانتین، داخل پایانه بیهقی، فود کورت 24

    شعبه حجاب: خیابان فاطمی، خیابان حجاب، جنب سالن ورزشی حجاب، روبروی خانه والیبال، پلاک 17

    شعبه تهرانپارس: بالاتر از فلکه اول تهرانپارس، نبش خیابان 152 شرقی

    شعبه سهروردی شمالی: سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر (آپادانا)، خیابان عشقیار، ضلع جنوب غربی میدان نیلوفر، پلاک 60

    شعبه باکری، فردوس: باکری جنوب، فودکورت هایپراستار

    شعبه کوروش: اتوبان ستاری، مجتمع تجاری کوروش، طبقه 7، واحد 8

    شعبه میدان ولیعصر: ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر، نبش کوچه شقایق، پلاک 46

    شعبه ستارخان: ابتدای خیابان ستارخان، بعد از خیابان لادن، پلاک 79

    شعبه ونک: ضلع جنوب شرقی میدان ونک

    شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش باغستان دوم

    شعبه اکباتان: اکباتان، مگامال

    شعبه اباذر: صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، رو به روی آتش نشانی، پلاک 20

    شعبه ساعی: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ساعی، پلاک 1108

    شعبه گیشا: گیشا بین خیابان هفتم و نهم، پلاک 114

    شعبه پارک ملت: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، نبش کوچه آرامش، پلاک 4

    شعبه انقلاب: میدان انقلاب، ضلع جنوبی شرقی، پلاک 16

    شعبه هروی: میدان هروی، خیابان موسوی، مرکز خرید هروی سنتر، طبقه دوم، واحد R1

    شعبه شریعتی، میرداماد: خیابان شریعتی، روبروی حسینیه ارشاد، جنب بانک ملی، پلاک 1124

    یکی از ویژگی‌های مهم و خوب فست فود شیلا این است که آنها همیشه از تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد غذایی استفاده می‌کنند. از ابتدای سال 93 تمام فرآورده‌های گوشتی شیلا با فرمولاسیون انحصاری و با نظارت متخصصین و ناظرین فنی و کنترل کیفی انجام می‌شود، محصولات شیلا با انتخاب گوشت مرغوب به ‌صورت تازه و با دوره‌ی نگهداری کوتاه مدت تولید می‌شوند. خمیر پیتزا به صورت تازه و متمرکز، همچنین نان مصرفی به‌ صورت اختصاصی از بهترین تولیدکنندگان تأمین می‌شود. سس‌ها و چاشنی‌ها به صورت اختصاصی و متمرکز تهیه می‌شود. شیلا در تأمین سایر مواد به‌ویژه سالاد، از سبزیجات تازه و بهداشتی که توسط کارخانه‌ی کاملاً مکانیزه تهیه می‌شود، استفاده می‌کند.

    فست فود شیلا به مواردی مانند رعایت حقوق مشتریان به ویژه حق اعتماد به کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه، روش طبخ سالم و رفتار شایسته کارکنان و همچنین موارد دیگر بسیار زیاد اهمیت می‌دهد.

    در فست فود شیلا می‌توانید انواع فست فود از جمله برگرها، ساندویچ‌ها و پیتزاها را با بهترین کیفیت امتحان کنید.

    ساعات سرویس دهی این فست فود در هر شعبه‌ی آن متفاوت می‌باشد.

    نظرات کاربران در مورد این فست فود:

    • شیلا کیفیت و تازگی غذاهاش رو حفظ کرده، من مشتری هات‌ داگ، پیتزا سبزیجات و آلفردو چیز فرایز شیلام، این فست فودی با وجود شلوغی سرویس دهی خوبی دارن.
    • کیفیت بالا مواد غذایی و رعایت بهداشت.
    • فست‌فود شیلا از مواد اولیه مرغوب و باکیفیتی استفاده می‌کند که گل سرسبدشان هات ‌داگ‌های تولید روز آن است؛ این هات ‌داگ‌ها با درصد گوشت بالا و بدون استفاده از مواد نگهدارنده تهیه می‌شوند. شیلا یکی از فست‌ فودهای پرمشتری است و شما همیشه می‌توانید روی آن حساب کنید.
    • تا حالا نشده از شیلا غذا بگیریم و ناراضی باشیم مثل همیشه عالی.
    • اولین ‌بار نیست که از شیلا خرید می‌کنم مثل همیشه عالی، باکیفیت و خوش ‌مزه…

    رستوران پلو سفالی:

    رستوران پلو سفالی در محله ایرانشهر تهران، مفتح جنوبی، بعد از سمیه، کوچه صاقب، پلاک 22، هتل پامچال، واقع شده است. در برنامه اسنپ فود کاربران امتیاز 5 از 5 را به این مکان داده‌اند.

    طبق نظرات کاربران این رستوران بهترین کیفیت و قیمت را به شما ارائه می‌دهد، در کنار این موضوعات و اینکه حجم غذاهای این رستوران بسیار مناسب است، باید گفت این رستوران غذاها در ظروف سفالی سرو می‌کند و این باعث محبوبیت و جذب مشتری بیشتر برای آنها شده است.

    ساعات کاری این رستوران در هر روز هفته از ساعت 11:30 تا 16:30 و همچنین ساعت 19:30 تا 22:30 می‌باشد.

    و در آخر نظرات مردم در مورد این رستوران:

    • اولین تجربه بود، عالی بود، حجم بی نظیر و طعم فوق العاده، ظروف سفالی که خوشحالم به این دلیل که از پلاستیک استفاده نشده بود، کباب بی نظیر بود.
    • بی‌نظیییییر بود، عالی، خوشمزه، خوش پخت، خوشگلللل!!!
    • واقعا هم کیفیت غذا هم نوع سرو و قیمت همه عالی.
    • بسیار عالی بود ممنون از اسنپ فود و رستوران پلو سفالی
    • کیفیت غذاتون خیلی خوب کبابتون خوش مزه بود واقعا برنجشم عالی ظرف سفالیتونم هم خیلی جالب بود در کل راضی بودم و دوباره سفارش دادم.

    رستوران PS  (فیلیپر سابق):

    رستوران PS  )فیلیپر سابق) در خیابان جویبار، خیابان زرشت غربی، روبرو بانک سپه، پلاک 9 قرار دارد. نام این رستوران فیلیپر بود ولی به تازگی نام آن به PS  تغییر کرده است.

    این رستوران سرو انواع غذاهای اصیل و سنتی مراسم، ارائه غذاهای روزانه شرکت‌ها و انجام خدمات رای مراسمات و … را فراهم می‌کند. همچنین غذاهای رستوران PS  )فیلیپر سابق) دارای کیفیت و مرغوب بالایی می‌باشد و همیشه از مواد تازه استفاده می‌کنند. سرعت ارسال غذای این رستوران مناسب است و شما را زیاد منتظر نمی‌گذارد.

    نوع غذای این رستوران غذای ایرانی، سنتی، کباب، خورشت، مرغ، پیش‌غذای ایرانی می‌باشد و این رستورا از ساعت 11:00 صبح تا 11:30 بعد از ظهر سرویس دهی آنلاین و همچنین حضوری دارد.

    نظرات کاربران در مورد این رستوران عالی:

    • غذاهاش نسبت به قیمتش و کیفیتش و همه رده‌های خود خیلی خوبه.
    • غذا و رفتار پرسنل عالیه، فضای دنجی هم داره عاشق قیمه نثارش میشید.
    • نیازی به تعریف نیست فقط یکبار تست بشه کافیه.
    • گرم و گوشت تازه با کلی دورچین هیجان انگیز

    فست فود باماهاس:

    فست فود باماهاس در حال حاضر 17 شعبه در میرداماد، تجریش، نیاوران، سعات آباد، هفت تیر، سی تیر، ونک، دولت، هروی، اهواز، اکباتان، پلاتینیوم، چیتگر، آمل، تهرانپارس، شهرری و کرج دارد.

    در فضای این رستوران از موسیقی، عطر، تصاویر و مبلمانی وجود دارد که به شما یک تجربه‌ی جدید و دوست داشتنی را تجربه می‌کنید. باهاماس هر روز مواد تازه‌ای را خریداری می‌کند و همیشه غذای تازه به مشتری خود می‌دهد، کیفیت غذای آنها بالا است و مشکلی که شاید شما را اذیت کند تاخیر در ارسال غذا می‌باشد.

    ساعت سویس دهی این مکان از ساعت 00:00 تا 00:30، 10:45 تا 23:59 می‌باشد.

    نظرات کاربران در مورد فست فود باماهاس:

    • عالی هستید عالی واقعا بینظیره ساندویچ هاتون.
    • واقعا عالی هستن تمیز خوشمزه.
    • خیلی خوبه فقط خیلی دیر ارسال میشه.
    • بینظیر بود واقعا، بسیار خوشمزه بود در یک بسته بندی تمیز و حرفه‌ای و مرتب. ممنون برای ارزشی که برای کارتون و مشتری قائل هستید.
    • همه چی تموم هستین، بسته بندی و طعم فوق العاده عالی ممنون ک ب توضیحات توجه کردین ارسال ب موقع و سریع بود، تحویل پیک فوق العاده بودن در مجموع خسته نباشید جانانه دارید دست مریزاد.

    فست فود کلانا:

    در حال حاضر کافه رستوران کلانا چندین شعبه در پارک وی، نیاوران، ونک 1، ونک 2، چهار راه ولیعصر، میدان ولیعصر، جنت آباد، کارگر، باغ کتاب، ایران مال، فیروزه، دولت، نیلوفر، انقلاب، سیدخندان، بندرعباس و اسفندیار دارد.

    اگر به دنبال یک میان وعده سریع، ارزان و سالم هستید می‌توانید به فروشگاه‌های کلانا که در جاهای مختلف تهران که ذکر شد، بروید.

    شما می‌توانید برای صرف یک میان وعده‌ی عالی و مفید و یا برای میل کردن فست فود به این کافه رستوران بروید. تازگی و سلامت محصولات کلانا در کنار مزه‌هایی متفاوت و متنوع که شامل ساندویچ، پیتزا، اسنک، کلاب، رپ، کوکی، مافین، دسر، سالاد، نوشیدنی سرد و گرم و … می‌شوند، مورد اهمیت قرار می‌گیرند.

    همچنین پرسنل حرفه‌ای هستند و با روی باز از مشتریان خود میزبانی می‌کنند.

    لیست نوع سفارشات این کافه رستوران به این صورت می‌باشد: صبحانه و میان وعده، نوشیدنی سرد و بستنی، ساندویچ، صبحانه، نوشیدنی گرم، پیتزا.

    ساعات خدمات دهی این کافه رستوران در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 07:30 تا 21:30 می‌باشد و در روزهای جمعه فعالیت خود را از ساعت 15:00 تا 20:00 ادامه می‌دهند.

    ارسال آنلاین خدمات این کافه رستوران، در محدوده‌ی همان شعبه انجام می‌شود.

    نظرات کاربران در مورد این کافه رستوران:

    • خیلی عالی ارگانیک و طبیعی و تازه.
    • ارسال سریع شد و خوش طعم بود.
    • خیلی سریع به دستم رسید. ممنونم از اسنپ فود و کلانا.
    • کلانا خیلی متنوع و خوشمزه و خوبه یک نکته خوبش اینه که میتونین توی ماگ خودتون نوشیدنی میل کنین و به حفظ محیط زیست کمک کنین.

    رضا براتی

    رضا براتی هستم، از سال ۸۸ فعالیتم در فضای دیجیتال آغاز شد. بعد از گذراندن چالش‌های فراوان در کسب و کارهای دیجیتال در سال‌های گذشته توانستم در پروژه‌های زیادی به عنوان یک لیدر و یا کوچکترین عضو در تیم‌های اجرایی حضور پیدا کنم. تجربیات من اجرایی بر پایه مدیریت پروژه‌ است که مناسب برای مدیران بازاریابی، تبلیغات‌چی ها، کارآموزها و سرمایه‌گزاران حوزه دیجیتال است. نیاز به مشاوره دارید؟ با من تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    By commenting you accept the Privacy Policy

    انتقال تجربه در دنیای دیجیتال

    همه‌ی ما تو زندگی کاری و شخصیمون کارهایی انجام دادیم که یک تجربه ارزشمند محسوب می‌شوند، تجربیاتی که با پول و رابطه به دست نمیان، این تجربیات رو با من به اشتراک بزارید.

    Scroll to Top