×

    وبلاگ

    تقویم محتوایی ۱۴۰۰ + مناسبت‌های مناسب با کسب و کارها

    تقویم محتوایی ۱۴۰۰ + مناسبت‌های مناسب با کسب و کارها

    تقویم یکی از اولین ابزارها و شاید مهم‌ترین ابزار برای ما انسان‌هاست، برای انجام منظم کارهایمان. از زمان پدران و مادرانمان که از آن برای زمان‌بندی کاشت و برداشت محصولاتشان استفاده می‌کردند تا همین حالا، تقویم یک ابزار موردنیاز برای رسیدن به نتیجه مطلوب به حساب می‌آمده.

     

    با توجه به حساسیت و اهمیتی که تقویم‌ها برای دیجیتال‌مارکترها و تولیدکنندگان محتوا دارد تصمیم گرفتم که یک تقویم مناسب با متخصصین این حوزه تولید و تهیه کنم که هم مناسب‌های جدید را مطرح کند و هم بتواند در برگزاری کمپین‌ها و … به کمکمان بیاید.

    این طرح اولیه این تقویم است که در مرور زمان آپدیت خواهد شد، امیدوارم به کارتون بیاد و دوسش داشته باشید.

    رضا براتی

    رضا براتی هستم، از سال ۸۸ فعالیتم در فضای دیجیتال آغاز شد. بعد از گذراندن چالش‌های فراوان در کسب و کارهای دیجیتال در سال‌های گذشته توانستم در پروژه‌های زیادی به عنوان یک لیدر و یا کوچکترین عضو در تیم‌های اجرایی حضور پیدا کنم. تجربیات من اجرایی بر پایه مدیریت پروژه‌ است که مناسب برای مدیران بازاریابی، تبلیغات‌چی ها، کارآموزها و سرمایه‌گزاران حوزه دیجیتال است. نیاز به مشاوره دارید؟ با من تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    By commenting you accept the Privacy Policy

    انتقال تجربه در دنیای دیجیتال

    همه‌ی ما تو زندگی کاری و شخصیمون کارهایی انجام دادیم که یک تجربه ارزشمند محسوب می‌شوند، تجربیاتی که با پول و رابطه به دست نمیان، این تجربیات رو با من به اشتراک بزارید.

    Scroll to Top