زیر ساختهای بازاریابی
اولین قدم برای فروش یک محصول خوب ایجاد زیرساختهای بازاریابی به صورت مالکانه است، سیستم آنالیز رقبا، ایجاد راههای ارتباطی پایدار با مشتریان، بررسی هزینه سود و زیان، ساخت وبسایت، اپلیکیشن، باشگاه مشتریان و رسانههای برند و … که در اختیار برند باشند یک امر حیاتی محسوب میشوند که در بیثباتیهای فضای کسب و کار میتوانند نام برند را به شکلی درست حفظ کنند.
چرا باید زیرساخت ایجاد کنیم؟
با گسترش فضای آنلاین و رشد ویروسی این تکنولوژی اگر شما مالک فضای اختصاصی خود نباشید یک امضا پای حذف و نابودی کسب و کارتان زدهاید.